Tuesday, April 5, 2011

ပဲတင္သံ (၂)


ေျပာျပစရာေတြလဲ တပုံႀကီးရွိေသးတယ္ နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး
ဒီလုိ တုန္႔ျပန္ၾကပါတယ္။
bigcat said:
အရွင္ဘုရားေရးတဲ့ အခုပုိ႕စ္က ဘုန္းၾကီးေလသံ (tone) အရင္ပုိ႕စ္ေတြထက္စာရင္ နည္းလုိ႕
ဖတ္ရတာ ပုိသေဘာက်မိပါသည္ (ေျမာက္ေပးျခင္းမဟုတ္ပါ  )
မ်ားေသာအားျဖင့္ စာတပုဒ္၊ စာတပိုဒ္ ထဲႏွင့္ ျပည့္စုံေအာင္ ေရးဖုိ႕မျဖစ္ႏုိင္ေသာေၾကာင့္
ေရးသူ၊ ဖတ္သူ၊ မန္းသူမ်ားအၾကား အစာမေၾကမႈေလးမ်ား ျဖစ္တတ္ပါသည္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခုလုိ အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြးရင္းမွသာ
အၾကံေကာင္းညဏ္ေကာင္းမ်ား ပုိမုိထြက္ေပၚႏုိင္ေသာေၾကာင့္
ေရးသူ၊ မန္းသူမ်ားအားလုံးကုိ ေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း
ဘဒၵႏၱေၾကာင္ၾကီးမွ ျမြက္ၾကားလုိက္သည္။

kai said:
အရွင္ဘုရားက.. စည္ၾကိီးလိုပဲေနာ..။
မတီးရင္ေတာ့ အသံမျမည္ဘူး..
တီးလိုက္ရင္….အုန္းအုန္းနဲ့ေနတာပါပဲ…။
သာဓုေခၚပါတယ္အရွင္ဘုရား..။
ႏုိင္ငံတကာအေတြ႔အၾကံဳေတြရယ္… ..
ပါရဂူေျမာက္တတ္ထားတဲ့ ဗုဒၶစာေပသမိုင္းေတြရယ္နဲ့..
ယွဥ္ထိုးစဥ္းစားျပီး.. ဓမၼကို .. လူျပိန္းနားလည္လြယ္ေအာင္ ရွင္းျပေပးႏုိင္တဲ့ အရွင္ဘုရားလို..
သာသနာ့ အာဇာနည္ေတြေၾကာင့္ သာသနာအတြက္ တအားေတာ့တက္မိပါတယ္ဘုရား..။

researcher said:
အရွင္ဘုရားထံ ရည္ညႊန္းျပီး တပည့္ေတာ္ ေရးသားတဲ့ စာဟာ
ရဟန္းေတာ္တပါးထံ အမည္တပ္ျပီး ေလွ်ာက္ထားတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္
အေၾကာင္းအရာ ၊ အေရးအသား က်စ္လစ္ခိုင္မာဖို႕ တပည့္ေတာ္ ၾကိဳးပမ္းရပါတယ္ဘုရာ့။ စကားလံုးအသံုးအႏႈန္းေတြ မမွားယြင္းေအာင္လဲ သတိထားရပါတယ္ဘုရာ့။
တပည့္ေတာ္က စာေရးဆရာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ဒီကိစၥဟာ တပည့္ေတာ္အတြက္ေတာ့ လြယ္လြယ္ေလးပါလို႕ ေျပာလို႕မရပါဘူးဘုရာ့။ ေရးထားတာေတြကို အၾကိမ္ၾကိမ္ edit လုပ္ရပါတယ္ဘုရာ့။ တပည့္ေတာ္ ေရးလိုက္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို
အက်ိဳးအေၾကာင္းနဲ႕ ရွင္းျပခ်င္ေပမယ္လို႕ စာေတြ ဟုန္ျပီး၊
ေဖာင္းပြျပီး လိုရင္းကို မေရာက္မွာ စိုးလို႕ရယ္ေၾကာင့္
ရွင္းျပတာေတြမပါပဲ တင္လိုက္တာပါဘုရာ့။
တပည့္ေတာ္ရဲ႕ အေရးအသား ေနာက္ကြယ္မွာ
မရွင္းျပထားတဲ့ တိမ္ျမဳပ္ေနတဲ့ အဓိပၸါယ္ေတြ ရွိေနတဲ့အတြက္
တပည့္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းေတြကို ရွင္းေအာင္ ျပန္လည္ေရးသားေပးပါ့မယ္ဘုရာ့။
အရွင္ဘုရားေျပာျပစရာေတြ အားလံုးကိုဖတ္ျပီးရင္
တပည့္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းကဘာ၊ အေရးအသားေတြ က်စ္လစ္သြားတဲ့အတြက္ စာဖတ္သူက ဘယ္လိုနားလည္သြားတယ္ ဆိုတာကို Post တစ္ခု ျပန္တင္လိုက္ပါ မယ္ဘုရာ့။

Ashin Manijota
ေလးေလးနက္နက္ ဖတ္သြားပါတယ္ဘုရား..
လက္ေတြ႔လုပ္ေဆာင္ျဖစ္ေအာင္လည္း ၾကိဳးစားပါ့မယ္ဘုရား

Htikeoo Oo
အရမ္းကိုရွင္းသြားတာပါဘဲအရွင္ဘုရား။သာဓု..သာဓု..သာဓု

Yathaw Thaw
very good post ,sar du sar du sar du
Tharchit Zaw ဆရာေတာ္သာဓုအၿကိမ္တသိန္းမကေခၚထိုက္ပါတယ္၊သံဃာသရဏံဂစ္ဆာမိပါဘုရား

Than Than Sein
သာသနာ အတြက္ ဘဝတစ္ခုလုံးေပးၿပီးေလွ်ာက္လွမ္းေနသူေတြ ရဲ႔ ဘဝကုိ
အခုမွ သာသနာ ကုိစတင္ထိေတြ႔တဲ့လူေတြ က
အသိတစ္ခ်က္ အျမင္တကြက္ ေလးနဲ႔ မဆုံးျဖတ္ မေဝဖန္ဘုိ႔
အေရးႀကီး လွပါတယ္ ဆုိတာ ဒီစာစုေလးက သေဘာေပါက္ေစပါတယ္ ဘုရား။

Ven. Parami to me
ျမန္မာအခ်ိဳ႕က ဘုန္းႀကီးေတြ ပရဟိတလုပ္တာကို မႀကိဳက္ၾကဘူး။
သူတုိ႔သိတဲ့ေပတံေလးနဲ႔ တုိင္းၿပီး ဘုန္းႀကီးဆုိတာ ပရိယတ္ ပဋိပတ္အလုပ္ပဲလုပ္ရမယ္လို႔ထင္ျမင္ေနၾကတာ။
ဒီေတာ့ ဘုန္းႀကီးေတြက ဒီလူေတြအႀကိဳက္အတုိင္း
ေနထုိင္တဲ့ဘုန္းႀကီးေတြျဖစ္လာသလားဆုိရင္ လံုး၀ျဖစ္မလာပါဘူး။
အနည္းငယ္ေလာက္ပဲ စာေပဘက္ထက္ျမက္လာမယ္၊ ပဋိပတ္ဘက္ လုိက္စားလာမယ္။
အမ်ားစုက ပရိယတ္လဲမဟုတ္၊ ပဋိပတ္လဲ မဟုတ္၊
ပရဟိတလဲ လူေတြမႀကိဳက္ေတာ့မလုပ္၊ ဒါမွမဟုတ္ လုပ္ရေကာင္းမွန္းမသိလို႔မလုပ္။
ဒီလုိနဲ႔ ဘမ္းေဘးေတေနတဲ့ဘုန္းႀကီးေတြ အမ်ားႀကီးတုိးပြားလာတယ္၊ ႀကံဳသလုိလုပ္စားလာၾကတဲ့ဘုန္းႀကီးေတြလဲ အမ်ားႀကီး တုိးပြားလာတယ္။
ဒီလုိ က်ဥ္းေျမာင္းတဲ့အျမင္ေတြဟာ ၀ိပႆနာတစ္ဖက္စြန္းေရာက္သမားေတြအထံမွ ထြက္လာတတ္တာကို အမ်ားစုေတြ႔ရပါတယ္။
၀ိပႆနာအလုပ္မွတစ္ပါး ဘာလုပ္လုိ႔မွ အေကာင္းမျမင္တတ္တဲ့အျမင္ဆုိးဟာ
၀ိပႆနာသမား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ စြဲေနတဲ့ ဒိ႒ိအယူတစ္ခုပဲ။
၀ိပႆနာသမားေတြမွာ အမ်ားေကာင္းက်ိဳးျပဳလုပ္ငန္းေတြ၊
 တည္ထြင္ဖန္တီးမႈလုပ္ငန္းေတြ၊ ႀကီးပြားခ်မ္းသာေၾကာင္းလုပ္ငန္းေတြ၊ ကုိယ့္တုိင္းကုိယ့္ျပည္တုိးတက္ေရးလုပ္ငန္းေတြစသည္ ဘာဆုိဘာကုိမွ စိတ္မ၀င္စားႏုိင္ေလာက္ေအာင္အထိ အစြန္းေရာက္ အျမင္ေတြ
ဆုိး၀ါးစြာ၀င္ေရာက္ေနတတ္တာ အလြန္စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေနမိတယ္။
တကယ္ ဒီ၀ိပႆနာအက်င့္နဲ႔ နိဗၺာန္ကို
ဒီဘ၀ အေရာက္ သြားႏုိင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြအတြက္ေတာ့ အျပစ္ဆုိစရာမရွိေပမယ့္
ဟုိမဟုတ္ ဒီမဟုတ္ ၀ိပႆနာသမား အမ်ားစုက
အဲဒီအျမင္ဆုိးေတြ ျမင္ေနေတာ့ ျမင္တဲ့အတုိင္းလဲ
ဘာမွမလုပ္ၾကေတာ့တဲ့အတြက္ ကုိယ့္လူမ်ိဳးအတြက္ နစ္နာတယ္၊
ကုိယ့္တုိင္းျပည္အတြက္လဲ နစ္နာတယ္၊ ကုိယ့္သာသနာအတြက္လဲ နစ္နာတယ္။