Saturday, February 20, 2010

စူနာမီလႈိင္းထက္ ျပင္းထန္ေသာ

စူနာမီဆရာေတာ္၊ မိမိႏွင့္ ဆရာတုတ္ၾကီးေဆး, ေၾကာ္ျငာ(ေဒါက္တာတင့္ဦး)
၂၀၀၅ႏွင့္ ၂၀၀၆ ၾကားဟု ထင္ပါသည္။
မိမိ အြန္လိုင္းေလာကႏွင့္ စပတ္သက္မိသည္က စရမည္ ထင္သည္။
ထိုစဥ္က ပလန္းနက္ ဖုိရမ္ တြင္ လူေသလူျဖစ္ ဦးဥကၠ႒ အႏြယ္ေတြႏွင့္ ဦးဥာဏအႏြယ္ေတြ လွဳပ္ရွားေနသည္ကို ဖတ္မိရာမွ မိမိမွာ စာေရးခ်င္စိတ္ ေပၚလာသည္။
သုိ႔ေသာ္ ဗမာလို မရိုက္တတ္သည္က တေၾကာင္း၊ ေနာက္ ပလန္းနက္က ရီဂ်စ္စတာ မလုပ္ဘဲ၊
ဒီအတိုင္း ၀င္ဖတ္ရေနတာက တေၾကာင္းေၾကာင့္ စာမေရးျဖစ္ခဲ့။
ေနာက္ ပလန္းနက္အပ်က္ ပဒုမၼာ ေပၚလာေတာ့ ရီဂ်စ္စတာ လုပ္ရသည့္ တူတူ မထူးပါဘူးဆိုျပီး
အဂၤလိပ္လို စေရးခဲ့သည္ ။
မူလ မိမိေလ့လာခဲ့ေသာ ပ႒ာန္းႏွင့္ ပါဠိေတာ္အျပင္
ထိုအခ်ိန္က နာျပီးျဖစ္ေသာ မိုးကုတ္ တရားေတာ္ ၅၀၀၊ www.accesstoinsight.org တုိ႔ အားကိုးနွင့္
မိမိ သေဘာေပါက္သေလာက္ တရားေတာ္မ်ားကို စေရးျဖစ္ျခင္းပင္ ။
ဦးဥကၠ႒ အႏြယ္မ်ားႏွင့္ ဦးဥာဏအႏြယ္မ်ား ပဒုမၼာမွာ လွဳပ္ရွားေနခ်ိန္မို ့ သတိေတာ့ထားရေပသည္ ။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ ကိုကစ္ကားက သူနာေနေသာ ဘုန္းၾကီးတစ္ပါး ရွိသည္ဟု စသတင္းေပးကာ လင့္မ်ားပို့လာသည္ ။ မိမိကလည္း မိမိနာလ်က္စ တရားႏွင့္ ဖတ္လ်က္စ စာႏွင့္ပင္ မအားေသာေၾကာင့္ ေအးေအး ဟုေျပာျပီး သူေပးသမွ် လင့္မ်ားကုိ ခပ္ေအးေအးဘဲ ဖ်က္ခ်ေနလိုက္သည္။
ထိုသုိ႔ေနရာမွ ၂၀၀၇ ဒီဇင္ဘာတ၀ိုက္က်မွ ပဒုမၼာ မိုးကုတ္တရားေတာ္မ်ား ေတာ့ပစ္တြင္
အေမး-ခရစ္ယာန္၊ အေျဖ- အမွန္တရား(စူနာမီဆရာေတာ္)
ဆုိျပီး လာတင္ေတာ့သည္ ။ ဒီေတာ့မွ မျဖစ္ေခ်ဘူးဆိုျပီး
သူေဟာတာေတြ သြားနားေထာင္ရသည့္ ဘ၀သို ့ေရာက္ရေလေတာ့သည္။
ခရီးေရာက္မဆုိက္ပင္ "ဘာမွမဟုတ္ဘူး" ဆိုသည့္တရားနွင့္ တည့္တည့္ တိုးေတာ့သည္။
"ကဲ ဘာမွ မဟုတ္ေတာ့ဘူး" ဆိုေတာ့ ခက္ေတာ့ ခက္သားလား။
သူ ့အေျခအေနကုိ နည္းနည္း ေလ့လာၾကည့္ေတာ့
ေလာက (၃)ပါး၊ (၃၁)ဘံု ရွိရွိသမွ် ပညတ္ေတြဆိုျပီး ပယ္။ သီလ၀ိနည္းကို ပညတ္ဆိုပယ္။
တိပိ႗ကႏွင့္ တကြ ဘုရားေဟာ သုတၱန္ေတြကို ပံုျပင္ပါဆိုျပီးပယ္။ အဘိဓမၼာကို မလိုပါဘူးဆိုျပီးပယ္။
ဒီလုိနဲ႔ ဗုဒၶဘာသာ ဘာမွမက်န္ေတာ့တဲ ့ဘ၀ ေရာက္ပါေလေရာ။
ဒါေၾကာင့္ သူ႔တရား (ဆိုသည္ကို ) မိမိႏွင့္ရင္းေသာ ေက်ာင္းထိုင္တစ္ပါး ႏွင့္ စာခ်ဆရာေတာ္ တစ္ပါးတို႔ကို လူကိုယ္တိုင္ျပျပီး လည္းေကာင္း၊ ဦးေကာ၀ိဒ (ျမိတ္)ကို အြန္လိုင္းမွ တဆင့္လည္းေကာင္း ေမးပါသည္။ "အေျခအေန မေကာင္းေၾကာင္းႏွင့္ အမွားေတြသာ ျဖစ္ေၾကာင္း" အေျဖရပါသည္ ။
သို ့ေသာ္ ကိုကစ္ကား မ်က္ႏွာရွိေန၍ ေသခ်ာေအာင္ လုပ္ရန္ ဆံုးျဖတ္မိပါသည္ ။
ဒါနဲ ့ မိမိက ေမးလ္ႏွင့္ ေမးၾကည့္ပါသည္။
ပထမအခ်က္မွာ
"တရားထိုင္ရာတြင္ ျမတ္စြာဘုရားက ကူထိုင္ေပးသည္ဟု မရွိ ။
ကၽြတ္တမ္း၀င္လိုသူက တရားနာျပီး မိမိဘာသာ ေအးရာတြင္ တရားထိုင္ရပါသည္ ။
ယခုဆရာေတာ္က တရားကူထိုင္ေပးရသည္ဆိုသည္မွာ ျဖစ္နိုင္ပါ့မလား"
သူ ့အေျဖမွာ
"ျမတ္စြာဘုရား ရတာမရတာ ဘုန္းၾကီးမသိ ။ ဘုန္းၾကီးကေတာ့ရတယ္" တဲ့။
ဒုတိယအခ်က္မွာ
ျမတ္စြာဘုရား ကိုယ္တိုင္လည္း မိမိအနာကို ဆရာဇီ၀က အကုသခံသကဲ့သုိ႔
၀ိနည္းေဒသနာ ေတာ္တြင္လည္း
"လူနာကို ေဆးမကုရဟု" တင္းၾကပ္ ထားပါသည္။
"အရွင္ဘုရား ေဆးလိုက္ကုေနတာ၊ ေနာက္ျပီး ေဆးကုလို ့အကုန္ေပ်ာက္တယ္ ဆိုတာ
ျဖစ္နိုင္ ျဖစ္သင့္ပါသလား။"
သူ ့အေျဖမွာ
"ျမတ္စြာဘုရား ရတာမရတာ ဘုန္းၾကီးမသိ။ ဘုန္းၾကီးကေတာ့ ရတယ္" ဟူ၏။
တတိယအခ်က္မွာ
"ပ႗ိစၥသမုပၸါဒ္ႏွင့္ လြဲေခ်ာ္ျပီး ျဖစ္ခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ သတၱ၀ါျဖစ္တာဘဲ အတိုခ်ံဳးထားျခင္းကိုေမးရာ"
"ပ႗ိစၥသမုပၸါဒ္ႏွင့္ တရားေတာ္ေတြက ပညတ္ေတြပါ ။ အေရးမၾကီးပါ"တဲ့။
ထိုသို ့ေမးေလွွ်ာက္ေနခ်ိန္တြင္ သူ ့တရား ၂ပုဒ္ကို အဂၤလိပ္ျပန္ေပးပါဟု ခိုင္းလာပါသည္။
ပထမတပုဒ္ကို ေတာ္ေအာင္ ၾကည့္ျပီး ဘာသာျပန္ ေပးလုိက္ေသာ္လည္း
ေနာက္အပုဒ္တြင္ မိဘမရွိ၊ သားသမီးမရွိ၊ ဘာမွမဟုတ္ဘူးလို႔ မွတ္ပါဟု ပါလာပါသည္။
ထိုအခါ မိမိက ေလွ်ာက္ပါသည္ ။
"ထိုတရားအတိုင္း ေဟာပါလွ်င္ က်ိန္းေသ အပါယ္က်မွာ ျဖစ္ပါသည္။ မိမိ မျပန္ေပးနိုင္ပါ" ဟု ေလွ်ာက္ေသာအခါ "အပါယ္လဲ ဘာမွမဟုတ္ဘူးလုိ႔ မွတ္"ဟု အေျဖျပန္လာပါသည္။
ထို ့ေၾကာင့္ မိမိလည္း ဆက္လက္ အဆက္အသြယ္ မျပဳေတာ့ဘဲ ေအးေအးေနလိုက္ပါသည္ ။
သို ့ေသာ္ July 2008 က်ေတာ့ ပဒုမၼာတြင္ တစ္ခါထပ္ျပီး ထပ္ေက်ာ့ ေၾကာ္ျငာ၀င္လာျပန္ပါသည္ ။
စားရိတ္ျငိမ္းျဖတ္လမ္း စူနာမီ တရားစခန္း ဆိုျပီး လုပ္လာျပန္ေသာေၾကာင့္ မလႊဲသာသည္ႏွင့္ မိမိက
July 2008 စာကို သူ ့ဆိုက္တြင္ေရာ ပဒုမၼာမွာေရာ တင္ျပီး
မိမိႏွင့္ သက္ဆိုင္သူမ်ားကို သတိေပးရပါေၾကာင္း။
( ထိုကာလအတြင္း ဦးေကာ၀ိဒျမိတ္ထံမွလဲ ေဆာင္းပါး ၃ပုဒ္ခ်ီးျမွင့္ ခဲ့ပါသည္ )
July 2008 တြင္ မိမိေရးသည့္ စာကုိ ထပ္ဆင့္ေဖာ္ျပေပးလုိက္မည္။
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
အားလံုးေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားခင္ဗ်ား
ဒီစာကို အေလးအနက္ျပဳျပီးဖတ္ေစလိုပါတယ္ ။
ဒီစာကိုကၽြန္ေတာ္ေရးတာမွာ လြဲမွားေနတာကို ျမင္ေစလိုတဲ့ ေစတနာသာရွိပါတယ္ ။
ဒီစာဟာ ဦးပဥၥင္းေအာင္ေအာင္ေခၚ စူနာမီဆရာေတာ္ေခၚ ဦးဥတၱမသာရအေပၚမွာ
ပုဂၢိဳလ္ေရး မလိုမုန္းထားစိတ္ လံုး၀ကင္းစင္ျပီး ေရးတယ္ဆိုတာ သစၥာအတန္တန္ျပဳအပ္ပါတယ္ ။
ျမတ္ဘုရားက ဆရာလုပ္လိုသူသည္
၁) ပိဋကတ္ ၃ပံုအလံုးစံုကို ေျခာက္ျခားေမႊေႏွာက္နိုင္လ်က္ မိမိကိုယ္တိုင္လဲ တတ္ပြန္
သူတပါးကိုလဲ သင္ၾကားနိုင္ရမည္ ။
၂) တရားေတာ္တို ့ကိုလဲ စနစ္မွန္စြာ ဆရာေကာင္းထံ ခ်ဥ္းကပ္နိုင္ရမည္ ။
ထို ၂ခ်က္စံုမွသာ ဆရာလုပ္ေလာ့ဟု ျပတ္သားစြာ သတ္မွတ္ေပးထားပါသည္ ။
(ေလာဟိတသုတၱန္။ ဒီဃနိကယ္ ရွဳ )
ေနာက္တဖန္ (၁၀) ၀ါ မတိုင္မီ ဥပၸဇၥ်ာယ္ႏွင့္မကင္းရာ ဟု ၀ိနည္းတြင္ ေသခ်ာစြာညႊန္ၾကားထားပါသည္။
ေနာက္တဖန္ အဂၤုတၳိဳရ္ပါဠိ၌
ငါဘုရား မေဟာသည္ကို ေဟာေလဟန္ ၊ ငါဘုရားေဟာသည္ကုိ မေဟာဟန္ ျပဳျခင္းသည္
ငါဘုရားကို စြပ္စြဲျခင္းမည္သည္ ဟု ဆိုထားပါသည္ ။
ထိုေၾကာင့္ ထိုစံမ်ားႏွင့္တိုက္လွ်င္ ဤဘုန္းၾကီးသည္ စံမမီသည္ကို သိေစလိုပါသည္ ။
အက်င့္သီလကိုစီစစ္ျခင္း
သံဃာ၏ ဂုဏ္သည္ သံဃအဖြဲ ့အစည္းကို မဆန္ ့က်င္ျခင္းျဖစ္ပါသည္ ။
မိမိထက္ ၀ါၾကီးေသာ သံဃာ၏ အဆံုးအမ၌ တည္ရပါသည္ ။
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားသည္ပင္ မိမိ၏ ေနာင္ေတာ္ သံဃာတို ့၏ အဆံုးအမ၌ တည္ပါသည္။
ယခု ဤကိုယ္ေတာ္သည္ သံဃမဟာနာယက၏ အဆံုးအမကိုပင္
ပစ္ပယ္ထားသည္ျဖစ္ရာ သံဃာဂုဏ္ညွိဳးေနပါသည္ ။
ေလ့က်င့္မွဳကို စီစစ္ျခင္း
ျမတ္စြာဘုရားမွစ၍ ဆရာစဥ္ဆက္ ကမၼ႒ာန္းေပးရာတြင္ တ၇ားနာျပီးေနာက္
ေတာ္ရာတြင္မိမိဘာသာ က်င့္ရပါသည္ ။
ျမတ္ဗုဒၶ ကိုယ္တိုင္လဲ တရားကူမထိုင္ေပးပါ။
မိမိဘာသာသာ က်င့္ရပါသည္ ။
ကမၼ႒ာန္းထိုင္ခိုက္ ေနာက္က လိုက္ေျပာေနျခင္းသည္ Brain wash သာျဖစ္ပါသည္ ။
ျမတ္စြာဘုရားမွစ၍ သံဃာစဥ္ဆက္သည္ ေဆးကုခြင့္မရွိပါ ။
ေဆးသမားျဖစ္ခဲ့ေသာ သံဃာသည္ပင္ သံဃာျဖစ္ျပီးေနာက္ ေဆးကုခြင့္ မရွိပါ ။
ေဆးကုလွ်င္ အာပတ္သို ့သင့္ေရာက္ပါသည္ ။
ယခု ဤဘုန္းၾကီး လူနာအိမ္ေဆးရံုလိုက္ျပီး ေရာဂါကုသေယာင္ျပဳေနျခင္းသည္ကား ဆိုဖြယ္ရာမရွိေတာ့ေပ။
ေဟာေသာ စကားတို ့ကိုစီစစ္ျခင္း
သူေဟာေသာစကားတို ့ကိုစီစစ္လိုက္ေသာအခါ အားလံုးေသာ တရားေတာ္အႏွစ္တို႔ကို ပစ္ပယ္၍ ဗုဒၶဘာသာ၏ အေျခခံမွ်သာ ျဖစ္ေသာ
ကမၼသမၼာဒိ႒ိ ၊ ၀ိပႆနာ သမၼာဒိ႒ိ၊ စ်ာနသမာဒိ႒ိ၊ မဂၢသမာဒိ႒ိ၊ ဖလသမာဒိ႒ိ ၊ ပစၥေ၀ကၡဏ သမာဒိ႒ိတို႔့ကို ျပက္ရယ္ျပဳသကဲ့သုိ႔ ဘာမွမဟုတ္၊ ဘာမွမရွိတာ တရားဟု ေဟာၾကားကာ အတိုခ်ဳပ္ေနပါသည္ ။
ဘာမွမဟုတ္ ဘာမမွမရွိဆိုလိုက္ျခင္းသည္ စင္စစ္ နတၱိက အယူ ၊ အေဟတုကအယူသာျဖစ္ပါသည္ ။ စင္စစ္ ပရမတၳ သစၥာ ၄ပါးျဖစ္ေသာ ရုပ္ စိတ္ ေစတသိက္နွင့္ နိဗၺာန္တို႔့သည္
သူ့သေဘာသူေဆာင္၍ ရွိေနေသာ အရွိတရားမ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။
သာမန္ပုထုဇဥ္သည္ ရုပ္စိတ္ေစတသိက္၌္သာ ဥာဏ္၀င္စားနိုင္ပါသည္။
အရွိတရားျဖစ္ေသာ နိဗၺာန္ကို ျပင္းစြာေသာ လံု ့လျဖင့္ သီလ၊သမာဓိ၊ပညာျဖင့္
ေဆာက္တည္အပ္ေသာ မဂ္ဥာဏ္ျဖင့္သာ မ်က္ေမွာက္ျပဳနိုင္ ပါသည္ ။
၃၁ ဘံုကို ဘာမွမဟုတ္ ဘာမွမရွိဟု ျငင္းပယ္လိုက္ျခင္းသည္ ျပင္းစြာေသာ ၀ိဘ၀တဏွာကိုသာ ျဖစ္ေစ၍ နိဗၺာန္နွင့္မူ အ၀ိစိႏွင့္ ဘ၀ဂ္မက ကြာလွေပသည္ ။
ေၾကာ္ျငာျခင္းကိုစီစစ္ျခင္း
ပထမအခ်က္မွာ ဆရာေတာ္မ်ားက မေၾကာ္ျငာပါ။ အခမဲ ့တရားထိုင္လို ့ရသည္ဆိုေသာအဆိုကိုစီိစစ္ေသာ္ ဗမာျပည္တြင္သာမက ကမၻာ ဘယ္၀ိပႆနာ႒ာနတြင္မွ အခေပးရရိုးထံုးစံမရွိပါ။ ေနာက္တဖန္တရားရတယ္၊ ေရာဂါေတြ ေပ်ာက္တယ္၊ ဆရာေတာ္ဟာ တပည့္ေတာ္အတြက္ ဘုရားပါဘဲ ဆိုေသာစာမ်ား တိတ္မ်ားကို စီစစ္လိုက္ေသာအခါ
မဂၢဇင္းမ်ားတြင္ ပါတတ္ေသာ ဆရာတုတ္ၾကီး ေဆးေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ့့ဖင္က ေခြးဂရင္ဂ်ီနာ အျမစ္ျပတ္ပါသည္ ဆိုေသာ ေၾကာ္ျငာမ်ားနွင့္ တူေနပါသည္ ။
ထိုကိစၥမွာ ထိန္းခ်ဳပ္မွဳမရွိေသာ လိုင္စင္မဲ ့ သူမ်ားသာျပဳရဲေသာကိစၥျဖစ္ပါသည္ ။
သာမန္ ဆရာ၀န္ပင္လ်ွင္ထို သို ့တင္လွ်င္ လိုင္စင္ျဖဳတ္နိုင္ပါသည္ ။
ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းေတာ္ၾကီးတပါး အတြက္မူ ဆိုဖြယ္ရာမရွိပါ။
အထက္ပါအခ်က္မ်ားကိုေထာက္၍ စူနာမီဆရာေတာ္ ဦးဥတၱမသာရ ေခၚ ဦးေအာင္ေအာင္သည္ တကယ္တရားရလိုေသာ ပရိသတ္အဘို ့ အာရတီပါပါ ၀ီရတိပါပါ အထူးသျဖင့္ ေ၀းစြာ ေရွာင္ၾကဥ္အပ္ေၾကာင္းနွင့္ တကယ္တရားရလိုပါမူ အစဥ္အဆက္ ခိုင္မာျပီးျဖစ္ေသ ၀ိပႆနာ တရားစခန္းမ်ားသို ့ ခ်ဥ္းကပ္သင့္ေၾကာင္း အက်ိဳးေမွ်ာ္၍ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။
All Dhamma friends
Please read this letter carefully.
I swear solemnly that I have no personal Grudge against this MONK .
Critical analysis of quality of a teacher
Lord Buddha said
(1) a teacher should have learnt all tipitaka and .
(2) also practically learnt from a LIVING teacher .
Only that person can be a trainer in Vipassana .(About Lohita , Digha nikaya )
And then , in vinaya ,there is an instruction :
" A monk should not stay away his teacher until 10 years of monkhood."
In Angutthora Pali, it was stated that preaching what I have not taught and Ignoring what I have taught means accusing Me .
Therefore , this monk is wanting all prerequisites of a teacher .
Critical analysis of Sila
The prime quality of sangha is not practising against the guidance of Sangha .
Even Mogoke sayadaw follow the guidance of sangha .
This monk is continuing preaching against guidance of sangha .
That means he is lacking the prime quality of sangha.
Critical analysis of practice from the beginning of sasana
Everybody needs to practise on his/her own after being guided by teacher .
Nobody could have helped with practice.
Only technique that is using "voice over " is Brain wash by communist China .
According to vinaya , Sangha is not allowed to practise medicine .
Even a monk who was an ex doctor is not allowed to treat patients .
Therefore , it is against vinaya that this monk is flitting in and
out of hospitals and patients' houses .
Critical analysis of his preachings In analysis of preachings .
It can be easily seen that this chap is ignorant of even the basics of Buddhism namely " Knowledge of Kamma , knowledge of vipassana, knowledge of Jana, Knowledge of Magga, knowledge of Phala and knowledge of retrospection ".
His preaching is just saying "everything is NOTHING ", "All is NOTHIG "
If you critically analyse this preaching , then it is quite clear that it is in the domain of Nattika and Aheitukkha.In reality , the 4 real truths namely physical states , Citta , Cetathica and Nibbanna are really existing laws with their own characteristics .
The unenlightened ones can only see physical body, citta and cetathica.Realization of Nibbana need a lot of practice with Sila ,samadi and panna .
No short cut to it.
By denying existance of Beings , Actually this chap is developing Lust of nonexistance
(vibavha tanna ) which is opposite of Nibanna.
Critical analysis of his adverts
Very first point is real monks never advertise.
Advert of free service is also superfluous as not a single centre in this world charge Yogis. And then that adverts fall in the domain of quacks. Even a doctor do such act, he would be stopped from practising immediately.
It is clearly so unethical.
According to all these facts , it is clear this chap is far far away from Buddhhism and
if you want to practise real Vipassana , please go to real vipassana centres .
July 2008
ေဒါက္တာတင့္ဦး
(from cbox link)